Pivo a reklama - Etický kodex výrobců a co obsahuje - Stoiber und Ude - Oktoberfest

I politici pijí pivo...
Iniciativa zodpovědných pivovarů je obsažena v etickém kodexu:

1. Nezodpovědná konzumace piva
Reklama nebude představovat nebo propagovat nezodpovědnou konzumaci, např. množstvím nápoje konzumovaného nebo vyobrazeného v reklamě nebo následky jeho nadměrného užití. Reklama nebude podporovat nadměrné zvýšení konzumace piva jednotlivými spotřebiteli. Reklama nesmí záporně či ironicky hodnotit abstinenci nebo zdrženlivost.
Reklama nebude založena na zobrazení agresivního nebo protisociálního chování.
Reklama by neměla ukazovat osoby, které se jeví jako opilé nebo vyvolávat jakýmkoliv způsobem dojem, že intoxikace je přijatelná.
Propagační akce na vysokých školách a univerzitách budou připraveny způsobem, který schválí univerzitní orgány, a je nutné zajistit, aby nebyl podáván alkohol osobám mladším 18 let.

2. Mladiství
Reklama na pivo nesmí být zaměřena na osoby mladší 18 let. Žádná osoba vystupující v reklamě jako konzument piva nesmí jako osoba mladší 18 let ani vypadat a fakticky musí být starší 25 let. Osoby mladší 18 let nebudou v reklamách zobrazíovány, kromě situaci, kde je jejich přítomnost přirozená, například v rodinných scénách nebo v davu v pozadí. Tyto osoby nebudou nikdy zobrazovány, jak pijí alkoholické nápoje, ani to nebude žádným způsobem naznačováno.
Reklama na pivo nesmí být vysílána v komerčních přestávkách před, během nebo hned po dětských televizních nebo rozhlasových programech.
Reklama nebude propagovat pivo v mediích, programech nebo během událostí, u nichž je známo, že většinu cílové skupiny tvoří nezletilí. Akce nebo aktivity, které jsou součástí kroků v rámci programu sociální odpovědnosti firmy, jsou přijatelné. Reklama nebude rovněž umístěna na velkoplošných plakátech ve vzdálenosti menší než 300 metrů od základních a středních škol, dětských hřišť a podobných zařízení, která jsou určena především nezletilým. Velkoplošnými plakáty se rozumějí plakáty, jejichž plocha je větší než 12 m2. Z tohoto pravidla jsou vyjmuty případné reklamy umístěné na provozních budovách pivovarů.
Komerční komunikace nebude využívat symbolů nebo obrázků, které primárně vyvolávají zájem dětí.
------
Tak to je část kodexu, ale my víme, jak to ve skutečnosti je. Ano, je to v rodině, tam kodex otec při návratu z hospody nevyužívá, neví co to je.
Rodina deprivanta je oříšek docela tvrdý pro sociální společnost.
V mediích a to současných vyjádřeních i politiků je o kvalitním pivě zmínka pravidelně. Součást popularity politika mezi masou spotřebních uživatelů pro radostný život lehce propíjený i více i nad míru pro dočasné řešení starostí.
Cituji:
Řídit automobil po dvou tuplácích piva není nic strašného, myslí si bavorský premiér a předseda Křesťansko-sociální unie (CSU) Günther Beckstein.
Důležitá je podle něj doba, během níž člověk množství alkoholu vypije. Becksteinova slova na téma "alkohol za volantem" jsou pravděpodobně jedním z náznaků kvapem se blížících voleb do zemského sněmu. Oktoberfest je mnichovský pivní festival. Trvá 16 dní a končí vždy v první říjnovou neděli.


Čtěte více - celý kodex je zde...

Zdroj: iniciativapivovaru.cz
aktualne.centrum.cz

Oblíbené příspěvky

VYBERTE SI Z NABÍDKY MENU: (štítky)

*Úvod do blogu Ninive A M E R I K A ABBA Afrodíté Akční příběh - zabijačka a to okolo :: aktivity radosti a milování života Aljaška Alpy Dachstein Amanda Zelina Anne Sophie Mutter Ashley Tisdale Baby - Blackbird Beruška Bylinky Cambridge Caracas Cestování po Chile Patagonie Čápi Čas lásek čápů Čas lásek jelenů Česká písnička Divoká Příroda Jižní Afriky Dlouhozobka svízelová Dřípatka Empatie Enigma Euro Fejeton flame pod články na webu Flora Fotografie z cest Fotografie z Venezuely Dovolená Fotografujte Google Street View Hádanka - Kdo je chytřejší? Muži nebo ženy Helikoptérové matky Historie Hnízdění Hodně jíme a rosteme jako z vody Dvojčata 1 rok Holub hřivnáč Hory Humor a vtipy Husa Husy Christina Aquilera I T A L I E Instinkty a pudy IRÁN IRSKO Iva Kubelková Jak se staví sen Jak se volí presidenti v Česku recenze Jan Saudek Jana Doležalová Jaro jaro přijde brzy a léto rychle za ním Ježíš Kristus John Denver Johnny Cash Kalifornie Kámen a bolest Káně Karel Hynek Mácha Karel Kryl Karel Schwarzenberg Kelly Family Kočky a my Komentáře Konipas bílý Korsika Kos Krásné ženy se svlékají Krásy Severní Ameriky Kritické myšlení Krmení mladých Krmítko Kruger National Park Křivoklát Kvalita života Kylie Minogue Labutě péče o mladé Lama Láska Lenost Léto Londýn Lorem ipsum celé vysvětlení pro hledající Bloggery Lyžování Mám dobrou náladu ale srdce je smutné Marie Rottrová Mateřství a péče o potomstvo Medicina Mexico a staré aztécké indiánské tance MEXIKO Milování světu vládne Moře Motivace Motivační základní emoce Namlouvání Námluvy Naše zahrady NĚMECKO Nemoci O demokracii Obě dvě i ve vaně Páření Čmelák královna Pikantní historky Pivní etický kodex Podzim Pohyb Prevence první máj Překladač Příběhy chlapů od silných motocyklů a krásných žen Příběhy plné slz a zklamání TEEN problémy Příběhy ze života Příroda Ptáci Pychosomatická medicína Radost a uspokojení Radůza ŘECKO S Google do světa internetu S Motorolou RAZR V3 Sabrina Boys Santorini Sen o vlčím máku Severní Amerika Kanada USA Schwabisch Hall Slavík obecný Slípka zelenonohá Slovensko Slovinsko Slunéčko sedmitečné Smích Smokie South Africa Spánek Správně vidíme jen srdcem Srdce Stehlík Svobodné rozhodnutí SYRIE a JORDÁNSKO Šoupálek dlouhoprstý Špaček Šťastný Nový Den TEEN - NEPRIJIMAM KONVENCNI STYL v OBLEKANI Ťuhýk obecný United Kingdom Vancouver Vánoce Vánoční včelky a jejich domečky Velký pátek Venezuela Original Photo Verše Veverka Videa Hudba Hity Vlaštovky Vodopády Vodouš šedý Vysoká Vzpoura deprivantů komplexní sdělení problému Windows a Apple Yosemite for a Father's Day Zahrada Zahrady Zdraví Život tropí hlouposti Historky Veselé Příhody Vtipy

Vybraný příspěvek

Stehlík a krmení mladých. To je nadělení....

Můžete je spočítat? Stehlík krmí...